Coordinadora estatal de apoyo a la Querella Argentina contra crímenes del franquismo

19 conceyos asturianos yá apoyen la Querella Arxentina.

Sobrescobiu y L.lena acaben de sumase con una moción d’apoyu a la Querella Arxentina. Los alcuerdos plenarios apoyáronlos los votos del PSOE y Izquierda Xunida. D’esta manera son yá 19 los apoyos llograos n’Asturies. Na moción condénense los crímenes de la dictadura de Franco, apóyase la iniciativa de la xueza arxentina pa xulgar esos delitos y pídese al Gobiernu español que favoreza que los primeros imputaos puedan estraditase.
Los conceyos asturianos qu’aprobaron les mociones d’apoyu a la Querella Arxentina son Mieres, Riosa, Ayer, Noreña, Castripol, Llangréu, Samartín del Rei Aurelio, Avilés, Morcín, El Franco, Corvera, Bimenes, Muros, Llaviana, La Ribera, Grau, Castrillón, Sobrescobiu y L.lena.
La Querella Arxentina sigue d’actualidá depués de la visita de diez díes a España del relator de la ONU Pablo de Greiff, que refertó al Estáu que nun investigue nin someta a xuiciu los crímenes de la Guerra Civil española y de la dictadura franquista. Tamién pidió que se dexe ensin efectu la Llei d’Amnistía de 1977 axustando les lleis españoles a los estándares internacionales y que s’encare una política d’Estáu sobre les peticiones de les víctimes, más allá de la “política partidista”. De Greiff esplicó que la Llei d’Amnistía acabó siendo una “llei de puntu final” p’archivar tolos casos que lleguen a los xueces y recordó qu’hai países onde nun se derogaron eses lleis pero que los tribunales atoparon interpretaciones d’eses normes pa poder procesar a los responsables. El relator de la ONU tamién dixo tar preocupáu pola negativa de la Fiscalía de l’Audiencia Nacional a estraditar a Juan Antonio González Pacheco, “Billy El Niño”.
19 municipios asturianos ya apoyan la Querella Argentina
Sobrescobio y Lena acaban de sumarse con una moción de apoyo a la Querella Argentina. Los acuerdos plenarios los apoyaron los votos del PSOE y Izquierda Unida. De esta manera son ya 19 los apoyos logrados en Asturias. En la moción se condenan los crímenes de la dictadura de Franco, se apoya la iniciativa de la jueza argentina para juzgar esos delitos y se pide al Gobierno español que favorezca que los primeros imputados puedan extraditarse.
Los municipios asturianos que han aprobado las mociones de apoyo a la Querella Argentina son Mieres, Riosa, Ayer, Noreña, Castripol, Llangréu, Samartín del Rei Aurelio, Avilés, Morcín, El Franco, Corvera, Bimenes, Muros, Llaviana, La Ribera, Grau, Castrillón, Sobrescobiu y L.lena.
La Querella Argentina sigue de actualidad después de la visita de diez días a España del relator de la ONU Pablo de Greiff, que recriminó al Estado que no investigue ni someta a juicio los crímenes de la Guerra Civil española y de la dictadura franquista. También ha pedido que se deje sin efecto la Ley de Amnistía de 1977 adecuando las leyes españolas a los estándares internacionales y que se aborde una política de Estado sobre las peticiones de las víctimas, más allá de la “política partidista”. De Greiff ha explicado que la Ley de Amnistía ha acabado siendo una “ley de punto final” para archivar todos los casos que llegan a los jueces y ha recordado que existen países donde no se han derogado esas leyes pero en los que los tribunales han encontrado interpretaciones de esas normas para poder procesar a los responsables. El relator de la ONU también ha dicho estar preocupado por la negativa de la Fiscalía de la Audiencia Nacional a extraditar a Juan Antonio González Pacheco, “Billy El Niño”.

Te puede interesar:

  • No hay temas relacionados

Se ha cerrado los comentarios

Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes