Plataforma asturiana

XornaesLa Plataforma de Asturies:

Iniciamos la actividad a finales del mes de abril de 2013 y nos reunimos en el CSOA La Madreña. Nuestras reuniones son abiertas y, si os interesa participar, no dudéis en poneros en contacto con nosotros. Nuestra dirección de correo electrónico es lacomunadasturies@gmail.com.

Hemos conseguido que se aprueben mociones de apoyo a la Querella en los concejos de Avilés, Mieres, Llangréu, Ayer, Castripol, Riosa, Noreña, Morcín y Samartín del Rei Aurelio.

Esperamos que se aprueben en los próximos meses, entre otros, en Corvera, L.lena, La Ribera, Llaviana, El Franco, Bual y Carreño.

Formamos parte de la Coordinadora Estatal de Apoyo a la Querella Argentina y centramos nuestro trabajo en darla a conocer y posibilitar que las personas que sufrieron la represión y/o los familiares puedan utilizar esta vía para exigir la verdad, justicia y reparación.

 

La Plataforma d’Asturies:

La Comuna d’Asturies ye’l colectivu asturianu que forma parte de la CeAQUA (Coordinadora estatal d’apoyu a la Querella Arxentina contra crímenes del franquismu).
Empecemos l’actividá a últimos del mes d’abril del 2013 contactando colos partíos políticos y asociaciones asturianes pa esparder el conocimientu de la Querella Arxentina y buscar apoyos a ella. Trátase de la única causa abierta contra’l franquismu en tol mundu al negar l’Estáu español esa xusticia a les víctimes.
La Comuna d’Asturies trabayó pa que s’aprobaren mociones d’apoyu nos conceyos pa condenar los crímenes del franquismu y secundar les iniciatives xudiciales entamaes n’Arxentina. Foron 19 los conceyos que de momentu se sumaron a esa moción.
La movilización, con concentraciones pa pidir la estradición de los imputaos, y la información y el debate, con conferencies y xornaes sobre la Querella Arxentina, son otros aspectos que tamién trabayamos.
Pero’l nuestru esfuerzu fundamental céntrase agora na busca de denunciantes pa que sumen los sos casos a la Querella. Yá son 43 les denuncies que promoviemos n’Asturies al través de los consulaos d’Arxentina en Madrid y Vigo, con más de 400 casos que van dende desapaecíos, presos y fusilaos cuando la Guerra Civil hasta persiguíos y torturaos nes tres últimes décades del franquismu, pasando pela persecución y los asesinatos de “fugaos” nes décades posteriores a la guerra.
Siguimos preparando más denuncies y tamos abiertos a informar a toles persones que sufrieron la represión o a los sos familiares, pa que puedan usar esta vía pa esixir la verdá, la xusticia y la reparación.
La Plataforma d’Asturies:
A Comuna d’Asturias é el colectivo asturiano que forma parte da CeAQUA (Coordinadora estatal d’apoyo á Querella Arxentina contra crímenes del franquismo).
Empezamos el actividá a últimos del mes d’abril del 2013 contactando cos partidos políticos y asociacióis asturianas pra estender el conocemento da Querella Arxentina y buscar apoyos a ela. Trátase del única causa aberta contra el franquismo en todo el mundo al negar el Estao español esa xusticia ás víctimas.
A Comuna d’Asturias trabayóu pra que s’aprobaran mocióis d’apoyo nos conceyos pra condenar os crímenes del franquismo y secundar as iniciativas xudiciales amañadas en Arxentina. Foron 19 os conceyos que de momento se sumaron a esa moción.
A movilización, con concentracióis pra pedir a estradición dos imputaos, y a información y el debate, con conferencias y xornadas sobre a Querella Arxentina, son outros aspectos que tamén trabayamos.
Peró el noso esforzo fundamental céntrase agora na busca de denunciantes pra que sumen os sous casos á Querella. Xa son 43 as denuncias que promovémos en Asturias a través dos consulaos d’Arxentina en Madrid y Vigo, con máis de 400 casos que van dende desaparecidos, presos y fusilaos condo a Guerra Civil hasta perseguidos y torturaos nas tres últimas décadas del franquismo, pasando polos asesinatos de “fugaos” nas décadas posteriores á guerra.
Seguimos preparando máis denuncias y tamos abertos a informar a todas as personas que sufriron a represión ou a os sous familiares, pra que podan usar esta vía pra esixir a verdá, a xusticia y a reparación.

 

Te puede interesar:

  • No hay temas relacionados

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.


*


Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.